PH - en räddare i nöden

Sitter och kollar på gamla avsnitt av Paradise Hotel och försöker skingra tankarna.
Dagen har varit helt okej, över medel i allafall. Det fina vädret gör det mycket lättare.
Började som vanligt med en löprunda efter frukost. Eller löpning och löpning, det går ju inte särskillt snabbt måste jag säga, min kropp är inte särskillt stark. Hur som helst gör jag det även om jag vet att min kropp inte mår bra av det... när jag springer blir det som att jag kan släppa all kontroll  och oro.

Tog cykeln ut till Djurgården och Rosendal och spenderade kvalitetstid med moster min. Hade verkligen peppat för att käka en ordentlig lunch med henne där men hon hade redan ätit och fan heller att jag tar intitivet till att gå och sätta mig och äta. Köpte istället lite kesella och jordgubbar på vägen hem och satte mig längs Norrmälarstrand.

Jag äter rätt mycket nästan 3000 kcal om dan men jag tränar en del  så jag går ändå inte upp i vikt. Har svårt att äta riktig mat till lunch och speciellt när jag är med andra. Så det är verkligen någonting som jag vill förbättra. Har mina livsmedel som är "godkända" och håller mig helst till dem.

Ska i alla fall fartsätta njuta av dagen och unna mig själv att koppla av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0