Måndag

Vill verkligen komma ur det här.
Mycket skulle lösa sig omjag gick upp i vikt. Det låter sjukt men jag vill inte vara så här smal, hatar att folk tittar. Det är så svart att bli tagen på allvar när man ger intryck av att inte kunna ta hand om sig själv.
Har varit många anställningsintervjuer, men vem vill anställa en anorektiker.
Missta mig inte nu men jag kan egentligen inte säga att jag är anorektisk. Skulle gladerligen väga mera men av någon sjuk anledning får jag ångest av att inte göra som jag brukar.

Kommentarer
Postat av: Charlene

Förstår att det måsta vara jobbigt. Vill kontrollera det men ändå inte.

2010-05-18 @ 00:15:11
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0